bellaandlinn

Alla inlägg den 17 februari 2014

Av Bella and Linn - 17 februari 2014 16:55

Halloj!

Idag har jag larvat mig med Lovisa och om ett litet tag drar jag till dansen! 

Efter dansen så ska jag sätta mig och plugga religion och grekiska.

Många här omkring undrar många varför jag pluggar grekiska när jag inte ens kommer från Grekland, här får ni några svar:

1.Jag tycker om landet Grekland extremt mycket.

2. Grekiska är coolt ( enligt mig )

3. Jag tycker om att lära mig olika språk.

4. Jag tycker om den grekiska tron på gudarna som t.e.x Afrodite

5. Jag har mycket resmål och sånt i framtiden planerat i Grekland.

Nåja, nu vet ni i alla fall varför jag pluggar grekiska.

Och ja, jag pluggar grekiska frivilligt.

Hoppas att eran dag har varit lika bra som min, avslutar inlägget med en liten video ( äger den inte )


Kan inte sluta skratta   

Tack o hej leverpastej

 

//Linn 


Presentation


Hallojsan!
Kul att du kikade in på våran blogg!
Vem sa att du skulle gå härifrån?

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<<
Februari 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

muspekare

Wavy Tail

Ovido - Quiz & Flashcards