bellaandlinn

Alla inlägg den 15 februari 2014

Av Bella and Linn - 15 februari 2014 21:55

Tjena Tjena!

Nu sitter jag här på mitt rum och facetimar med Bella.

Vi skrattar och fnissar så att vi knappt får luft.

Vi pratar om allt från fjortisar till flygande kossor och grisar med enhörningshorn.

Och förästen, fjortisar... Jag förstår mig int på dom.

De ä klart att man får tycka att det är snyggt att ha 10 kg smink i ansiktet och ta bilder på sig själv där brösten är det mesta som syns och de är klart att om man vill göra duck-face på en bild så ska man väl gör det?

Ville bara uttrycka mig lite.

Avslutar inlägget med två bilder, en där jag försöker se ut som en fjortis och en där jag avslöjar min hemlighet om att jag är en...

NINJA

   

 

 

 

Hare bäst flodhäst

 

//Linn

Av Bella and Linn - 15 februari 2014 20:29

Hajj!
Sitter och facetimar med Linn.
Har cosplayat lite som Elizabeth Middleford, Fiona och Marshall Lee.
Är jätte glad för att vi fick 99 träffar igår kväll!
Medans jag kollade på saw 1 och bara för att jag är så konstig så skrattade jag.
Om någon vill prata eller något sånt så fråga bara efter min kik + jag är desperat och vill få privata frågor.
// Bella

Av Bella and Linn - 15 februari 2014 15:12

Tjena Tjena!

Idag har jag tillbringat dagen på stan med Jennie!

Vi larvade runt på stan, köpte presenter och köpte lite små grejer till oss själva!

Sen så fikade vi på Station och började den ''långa'' vandringen hem!

Här får ni lite bilder från idag!

En till uppdatering om dagen kommer senare!

Hare gott igelkott! 

( Jennie är den konstiga tjejen med chokladbollen ;-) )

     

//Linn

Presentation


Hallojsan!
Kul att du kikade in på våran blogg!
Vem sa att du skulle gå härifrån?

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<<
Februari 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

muspekare

Wavy Tail

Ovido - Quiz & Flashcards