bellaandlinn

Direktlänk till inlägg 15 februari 2014

Marshall Lee

Av Bella and Linn - 15 februari 2014 20:29

Hajj!
Sitter och facetimar med Linn.
Har cosplayat lite som Elizabeth Middleford, Fiona och Marshall Lee.
Är jätte glad för att vi fick 99 träffar igår kväll!
Medans jag kollade på saw 1 och bara för att jag är så konstig så skrattade jag.
Om någon vill prata eller något sånt så fråga bara efter min kik + jag är desperat och vill få privata frågor.
// Bella

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Bella and Linn - 17 februari 2014 16:55

Halloj! Idag har jag larvat mig med Lovisa och om ett litet tag drar jag till dansen!  Efter dansen så ska jag sätta mig och plugga religion och grekiska. Många här omkring undrar många varför jag pluggar grekiska när jag inte ens kommer från G...

Av Bella and Linn - 15 februari 2014 21:55

Tjena Tjena! Nu sitter jag här på mitt rum och facetimar med Bella. Vi skrattar och fnissar så att vi knappt får luft. Vi pratar om allt från fjortisar till flygande kossor och grisar med enhörningshorn. Och förästen, fjortisar... Jag förstår...

Av Bella and Linn - 15 februari 2014 15:12

Tjena Tjena! Idag har jag tillbringat dagen på stan med Jennie! Vi larvade runt på stan, köpte presenter och köpte lite små grejer till oss själva! Sen så fikade vi på Station och började den ''långa'' vandringen hem! Här får ni lite bilder f...

Av Bella and Linn - 14 februari 2014 07:43


Tjena Tjena! Klockan är nu 07:46 när jag skriver det här och snart ska jag ta bussen till skolan. Äntligen är det fredag! Idag efter skolan så blir det subway med mamma innan vi drar till stallet, som vanligt så rider jag på fredagar. Idag komm...

Av Bella and Linn - 13 februari 2014 19:38

Halloj! Vi är två tjejer på 14 vårar och 11 vårar. Vi är båda väldigt glada av oss och älskar både djur och människor runt oss. Just nu så bor jag ( Linn ) i Västerbotten och Bella i Blekinge. Vilket lett till att vi har svårt att träffas men...

Presentation


Hallojsan!
Kul att du kikade in på våran blogg!
Vem sa att du skulle gå härifrån?

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<<
Februari 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

muspekare

Wavy Tail

Ovido - Quiz & Flashcards